• februari 2020

Als je ècht water nodig hebt. Het gaat iets sneller dan druppelen en na hooguit 50 L stopt het. Verder wel fijn dat het er is!

• juni 2019

Water en toilet lozen zijn gratis, 1 uur stroom en drinkbaar water €2,-

• juli 2015

Zeer slechte kwaliteit van het water en voor 2 €! Het water kan ook niet worden gebruikt om koffie kok! Smaakt oude zoethout en stinkt. Het afval, het afvalwater en het toilet kan worden afgevoerd gratis. Wij waren er op 2015/07/27.

• februari 2020

• juni 2019