• juni 2021

Volgens de website een ☆☆☆☆camping. Het is ons een raadsel hoe ze daar aangekomen zijn. Veel achterstallig onderhoud, vooral in het sanitairblok. Winkel dicht, receptie onbemand. De mooiste plekken afgezet. om nog iets positiefs te melden: prima zwembad, maar dat is dan ook het enige.

• september 2019

• juni 2019

Mooie groene camping met veel vogels en bomen. Grote plekken met een hegomheining. Baķer is dichtbij. Fruithal met divers fruit, wijn.kaas.limonade en patepotjes.honing. Supermarkt is inhet dorp. alles is lopend te doen. dit is een aanrader

• juni 2021

• september 2019