Stef-Gunther

Camperplaats op loopafstand van Rocamadour. Let op dat je de camperplaats niet voorbij rijd en door het tunnetje rijd. Dan kun je moeilijk keren. Mooie grote plaatsen met alle voorzieningen. Jammer dat toen wij er waren het toiletgebouw gesloten was. Het zag er mooi uit..

reisje

Prima plek met veel schaduw, buiten hoogseizoen geen sanitair open en de receptie is dicht, inchecken met zuil en betaalautomaat. Betaalde 12,10 euro voor 1 nacht met 2 personen, krijg ook plek toegewezen maar je kan gaan staan waar je wilt. Vlgs website gaat het vanaf 4 nov dicht .

Camping Koawa Le Relais du Campeur