Maisdon-sur-Sèvre, Loire-Atlantique, Pays de la Loire, Frankrijk

Domaine des Croix

1km voorbij de kerk, richting St Fiacre, links, bij mevr en dhr Batard, die hier hun wijndomein hebben - boerderijprodukten te koop

• Les Croix 23

44690, Maisdon-sur-Sèvre, Frankrijk

uitkijkend op de druivenvelden prima camperplek. wijnproeverij heerlijke muscadet geproefd. zeker de moeite waard. alle voorzinnigen aanwezig. elektra €4,- per dag douchen €1,50 1 nacht verbleven heerlijk geslapen.

regina1960

bijzonder gezien alle positieve reviews. geen familie Batard gezien, ondanks vele malen aangebeld te hebben bij het woonhuis. winkel met producten niet kunnen ontdekken. idyllisch vonden wij het zeker niet. wel prettig dat er basis voorzieningen waren. prima voor nacht op doorreis.

• september 2020

We bleven een nacht en we zouden op geen enkele manier teleurgesteld zijn. Zeer rustige en zeer idyllische locatie. De volgende dag deden we een kleine wijnproeverij en rondden ons verblijf geweldig af. Elk moment! Wijn is ook erg lekker.

• september 2020