• december 2023

bommetje vol, het lijkt wel een overwinteringsplaats. stroom valt steeds uit, waarschijnlijk door grootverbruikers. Voor de brug, voor je het eiland op komt is een veel mooiere plaats van dezelfde organisatie, hebben we afgelopen nacht gestaan rustig en wel stroom!

Alfini

Fijne rustige CP. Ideaal gelegen langs t fietspad en op loopsfstand van het gezellige centrum. Je kan prachtig fietsen op dit rustige eiland. Alle plekken zijn intussen van stroom voorzien

Lekkervaakweg

Ik betaalde hier € 15,83 per nacht. Nu heeft elke camper een elektrisch stopcontact. Rekening houdende met positieve facetten krijgen zij van mij 5 sterren.

• december 2023

Aire CAMPING-CAR PARK de Noirmoutier