Ik heb hier net de nacht doorgebracht. Het is een van de slechtste campingparkeerplaatsen waar we zijn geweest. Niet aan hun gebruikelijke normen. Er zijn veel plaatsen op zowel gras als zand, geen echte harde plaatsen. Het had geregend, dus het leek wel een groot moeras. € 13,50 per nacht.

Eternity

Prima overnachting! Alleen veel problemen met het eruit rijden. De betaal automaat deed het niet. Na veel gedoe heeft iemand de slagboom geopend. Moeten nu achteraf betalen.

• oktober 2020

Zeer mooie camperplaats, gemakkelijk toegankelijk en goed gelegen. Ondanks vlak aan de weg toch rustig ‘s nachts.

• oktober 2020

Aire Camping-Car Park La Seguiniere