We zijn gisteren aangekomen. Grote camperplaats, behoorlijk vol, maar wel rustig. Aan de rand van Noirmoutier: je loopt het plaatsje zo in. Bakker(s) dichtbij! Stroom en wifi werken perfect. Wij staan aan de rand met wijds uitzicht op de natuur. Een plaats om naar terug te keren

• december 2023

bommetje vol, het lijkt wel een overwinteringsplaats. stroom valt steeds uit, waarschijnlijk door grootverbruikers. Voor de brug, voor je het eiland op komt is een veel mooiere plaats van dezelfde organisatie, hebben we afgelopen nacht gestaan rustig en wel stroom!

Alfini

Fijne rustige CP. Ideaal gelegen langs t fietspad en op loopsfstand van het gezellige centrum. Je kan prachtig fietsen op dit rustige eiland. Alle plekken zijn intussen van stroom voorzien

• december 2023

Aire CAMPING-CAR PARK de Noirmoutier