prima camperplaats met verharde ruime plekken. een rustige overnachting gehad.

• mei 2022

Prima plek, 8 brede plaatsen, 5 aan de kant van de hoofdweg en 3 aan de andere kant. Weinig verkeerslawaai, veel vogelsgezang. Intermarché, met tankstation aan de andere kant van de weg. Wij voelden ons veilig, ondanks dat wij alleen stonden.

• juni 2020

Rustige vlakke plaatsen, grote ruimtes samen met busparking Inter Marche met wasserette in parkeergarage dichtbij. Vijf minuten lopen naar het centrum en de patisserie. Twee wandelingen vanaf Aire.

vivienogden

prima camperplaats met verharde ruime plekken. een rustige overnachting gehad.

• mei 2022

• juni 2020