• maart 2023

Een erg leuke plek. We brachten een rustige nacht door. Met verlichte parkeerplaatsen bedoelen we meer dan het slagboomsysteem en het aan- en afvoerstation.

• december 2022

we verbleven een nacht als tussenstop niet ver van de snelweg, het was rustig, schoon en zeker aan te bevelen.

lynnfletcher

bijna in paniek omdat het nu de andere kant van de weg is van toen we eerder bezochten. ziet er goed uit, veel meer georganiseerd van vroeger. ja er is lawaai van de weg, maar we hebben ervoor gekozen vanwege de locatie.

• maart 2023

• december 2022