• mei 2022

De cp is overvol. Wij hebben de hele ochtend staan wachten of er nog één vrij zou komen(helaas), wij denken dat er heel veel locals staan.

• maart 2022

zeer goed, Rustige plaats en stabiel terrein. Dicht bij de zee met prachtige stranden. De prijs van de waterservice is duur, 4,05 € voor 100 liter en 4,05 € voor 1 uur elektriciteit of 2 voor 7,10 €

• oktober 2021

We kwamen hier om 16 uur aan, maar de plek was overvol. De campers stonden dicht bij elkaar. Dus doorgereden.

• mei 2022

• maart 2022