• januari 2023

Klein gebied met slechts 4 gestabiliseerde plaatsen en de rest op gras, maar erg lastig bij nat weer. We waardeerden de gratis toiletten, de nabijheid van ooievaars, reigers, zwanen en de rivier met mooie wandelingen en mountainbiken.

Genesis_32

prima plek, veel schaduw leuke omgeving. Voor ons zeker een plek waar we terug komen als we in de buurt zijn.

• mei 2022

Het is nu een Pass'Etappe camperplek. Prachtig gelegen aan het kanaal met heel.mooie bomen. Alleen zou er wel wat aan de ondergrond gedaan kunnen worden. Nu heel droog, maar als het regenet, wordt het waarschijnlijk een grote blubberbende.

• januari 2023

• mei 2022