Waarom staat dit nog in de lijst als het niet meer bestaat?

• oktober 2021

let op deze mooie camperplaats is weg .Wel geeft men een andere locatie aan waar je mag overnachten vuilnisbak aanwezig en service station nodig jetons

• oktober 2019

Lijkt nu te zijn gesloten. Alle borden verwijderd en hoogtebarrière bij de ingang van de parkeerplaats. Er is misschien een parkeerplaats in de buurt als we een bord in de stad zagen, maar het niet konden vinden.

Snapster

Waarom staat dit nog in de lijst als het niet meer bestaat?

• oktober 2021

• oktober 2019