Mooie parking om te gebruiken om de stad te bezoeken. McDonalds en supermarkt aan de overzijde. Binnen 10 wandelminuten in het centrum Overnachten lijkt mij minder geschikt, de kermis werd al opgebouwd 😅

• mei 2022

Geen fijne plek. Veel langsrijdend, optrekkend verkeer na de rotonde. jongeren die het parkeerterrein als oefenbaan gebruiken door rondjes te rijden met de auto. 20.30 alsnog vertrokken naar de andere CP.

• juli 2021

op groot parkeerterrein naast de grote weg, wel bij winkels maar zeer ongezellig.

• mei 2022

• juli 2021