mooie plek maar vannacht te maken gehad met poging tot inbraak dmv electronisch onderscheppen van de code van de afstandsbediening van onze buscamper. Deur was inmiddels open toen we wakker schokken.

Schoondijk

In dorpje gelegen grasveld met plaats voor veel campers. Zeer rustig met weinig voorzieningen. Wel water, lozing en afvalbakken. Een nacht gestaan met totaal 6 campers.

Coendershof

we stonden hier 1 nacht op doorreis naar het Zuiden. Zeer rustig, bakker in het dorp aanwezig

Aire Municipale