Prima voor een kort verblijf. Sanitair is verouderd maar de douches werken wel goed. Voor kinderen is het een leuk thema camping met een royaal en onderhouden zwembad. Wij hadden een plek bij het zwembad, de pomp maakt in de nacht lawaai en het ligt aan drukke wegen.

• juli 2020

We verbleven hier en het was geweldig. Een geweldig familie resort met zwembaden, een glijbaan, restaurant etc. zou perfect zijn als je kinderen hebt, al het personeel verkleedt zich als piraten.

• juli 2020

Le Village Corsaire des 2 Plages