Klopt maar jammer dat elektriciteit bij de prijs is inbegrepen (15,00) Met onze zonnepanelen hebben we geen aansluiting nodig. We brachten er een rustige nacht door.

• maart 2022

Leuke plek met bomen en picknickbanken. Nu (maart 2022) kost €15 inclusief stroom (en geen optie om GEEN stroom te hebben). Ondanks instructies om de kaart te plaatsen / verwijderen en de pincode in te voeren, werkte de machine alleen contactloos.

• september 2020

Mooie plaats, wel smalle plaatsen, maar er zijn weinige camperaars die zich houden aan de streepjesregel. Jammer dat de WiFi meent dat verbinden niet mogelijk is.

• maart 2022

• september 2020