Camping du Clos du Rhone

Saintes-Maries-de-la-Mer, Bouches-du-Rhône, Provence-Alpes-Côte d'Azur, Frankrijk

• november 2023

hymerAG

mooie ligging aan het strand maar B E L A C H E L I J K duur voor dat wat je krijgt. 198 euro voor 4 nachten. doen we nooit weer

Geinfratse

Aanvaardbaar. Locaties op het strand zijn altijd te duur, maar dat is marktwerking. Desalniettemin lag er stront en glas op mijn veld en de zee is oké, maar niet geweldig. Aan de positieve kant is het zwembad mooi en de faciliteiten waren schoon. Personeel vriendelijk tot op zekere hoogte.

• november 2023

Map