• mei 2022

perfect geschikt voor diensten, slaagde erin om alles te doen wat we moesten doen, maar kan hier niet meer overnachten. Ruimtes zijn afgesloten, staat op het bord sinds 18 maart.

• april 2019

Geen superplaats. Op camping municipal vol met vaste bewoners. De serviceplaats is prima.

• augustus 2018

Verbijsterd door de plaats die leek op een dorp "na de bom": bungalows, caravans, hutten en uiteindelijk een rustplaats onder de huizen op de top van het dorp. We hadden geen zin om te stoppen en perplex te zijn gingen we naar de nacht in Saint Tulle.

• mei 2022

• april 2019