Camping RCN Les Collines de Castellane

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Ruisje

helemaal eens met de voorgaande reviews! Heerlijk vakantiepark om langere tijd te verblijven. Gastvrij en vriendelijke medewerkers. relaxte sfeer en ruime plekken. kortom een aanrader.

Jan-en-Rianne

wat een prachtige camping!! we kwamen uit Italië en dan deze mooie ruime plaatsen te zien is echt een verademing! Schoon sanitair, mooi zwembad, vriendelijke eigenaren en heerlijk gegeten in het restaurant! echt top!

Map
Green Key eco-label