• augustus 2020

De camping is parkachtig en de plekken zijn mooi en groot. De zwembaden zijn mooi. We hebben er 4 nachten gestaan in aug. Het eten in het restaurant vonden wij matig en het sanitair was niet altijd netjes terwijl er bijna geen gasten waren.

• september 2019

hele gemoedelijk mooie rustige camping, met een vriendelijke eigenaar. Sanitair is schoon. fijn zwembad(2 stuks en een kinderbadje) speeltuintje en buiten fitness toestellen. broodjes service, bij ons in september bij de camper gebracht, en een restaurantje waar je heerlijk kan eten.

• augustus 2020

• september 2019