fijne camping met mooi zwembad, grote plaatsen welke niet allemaal even makkelijk te bereiken zijn. sanitair niet voor luxe paarden. op loopafstand van mooi stadje met veel restaurants.

lone-wolf

Hallo, Bedankt voor uw commentaar. We hopen dat u een goed verblijf heeft gehad op onze camping. We kijken ernaar uit om u weer te verwelkomen. Tot ziens Het koawa vacances team

• mei 2022

• april 2022

volgens mij is de camping overgenomen door Koawa. Volgens de website gaat de camping open vanaf 30 april.

• mei 2022

• april 2022