• september 2021

Wees voorzichtig, volg de GPS-coördinaten niet, de weg is te smal en bijna onmogelijk om eruit te komen (banden, koppeling, achterlichten erg beschadigd) Onmisbare supermarkt

• oktober 2019

Rustige plek, wel een beetje opgesloten. Er stonden 3 campers, we zijn maar op de vrije plaats helemaal links gaan staan. onduidelijk waarom dat geen echte 4e plek zou zijn.

• maart 2019

Vandaag waren we 4. Populaire plek omdat dicht bij Marseille en de mogelijkheid om er te komen met de bus. Ik merkte ook de aanwezigheid van een bewakingscamera op die altijd geruststellend is.

• september 2021

• oktober 2019