• september 2018

Gewone parking. Geen postkantoor gezien. Wel recht tegenover wijnboer. wandeling naar Gigondas van 1,9 km deels via weg ,deels via aangelegd wandelpad. Geen voorzieningen.

• oktober 2013

Hooggelegen dorpje, dat bekend staat om z'n wijn. Wij bezochten deze plek in augustus 2011, het is een rustige plaats zonder voorzieningen. Dorpje is leuk om te bezoeken. Bij de plaatselijke VVV werden wij te woord gestaan door een aardige nederlandse dame. De toegansweg gaat wat steil naar beneden.

• september 2018

• oktober 2013