• september 2021

Begin september 2 nachten op deze mooie en goed verzorgde camping. Bij aankomst was de receptie nog gesloten. Plaats kon al wel worden gekozen. Ontvangst bij de receptie was goed.

• september 2021

Gewoon een top camping in een schitterende omgeving. Restaurant aanwezig met een uitzicht waar je U tegen zegt. Prachtig zwembad. Wil je zelf koken? zorg dan voor voorraad want je moet de berg op/af/op. Broodservice aanwezig. Prima en rustig gestaan hier. Super plek.

• augustus 2021

Men zegt een rustige camping, maar daar kan ik me niet in vinden. Plekken zijn niet al te groot als je een grote camper hebt. Verder echt een Franse camping meer plekken tussen de bomen. Voldoende schaduw. Voor de plekken met mooi zicht gewoon reserveren.

• augustus 2021

Camping La Viste