Waren hier jaar geleden ook, wilden het een herkansing geven maar nooit meer!!! Is echt vreselijk…….. Staan ook veel wagens met permanente bewoning en ondergrond waarin je bij de minste regen al muurvast komt te zitten

ceesenliesbeth

we naderden de plaats op 26/05/23. De plaats is oké. De plaats lijkt erg populair bij veel Fransen. Zoals zo vaak in het leven, moet je afspraken maken, dan zijn er geen problemen. LET OP: Gebruik de oprit bij de begraafplaats niet, deze is afgesloten voor WoMo.

Aire de Camping Car Montelimar