• november 2023

uitstekende plek, mijn favoriet in Griekenland. geweldige faciliteiten, mooi strand, geweldige plek en lekker eten in het restaurant. Vasilis kon niet behulpzamer kunnen zijn, een geweldige gastheer.

Mobi85

Camping aan zee gelegen met kiezelstrand. Modern, schoon sanitair. Ruime tot zeer ruime plekken, met zon of schaduw. Restaurant met heerlijke maaltijden. Heel aardige medewerkers en de relaxte eigenaar Vasilis, die het zijn gasten graag naar de zin maakt. Wij komen er terug.

ruudl

Leuke plek, vriendelijk welkom van Vasili. Sanitaire voorzieningen top. Elke avond heerlijk eten in het restaurant. Vers brood en croissants in de ochtend. Mooi kiezelstrand.

• november 2023

Camping Zaritsi