Receptie om 16.00 uur niet bemand, geen mogelijkheid om het plein op te rijden omdat de slagboom gesloten is

ather

Het uitzicht is prachtig, maar de nadering is erg steil. Ondanks Acsi steeg de prijs in de winter 3 jaar geleden van 360 naar 650 €. Naar mijn mening is dit voor Griekse begrippen veel te duur voor wat er wordt aangeboden.

Vespa-Schalker

Bedankt voor uw recensie! De prijs van € 650 is feitelijk de prijs van de Acsi Card. De Acsi prijs voor 2 personen met camper en elektriciteit bedraagt 21€ per dag, en naar onze mening is het een zeer eerlijke prijs. Als je kijkt naar de elektriciteit die een camper verbruikt voor verwarming, koken, verlichting enz., de diesel voor warm water, de gratis wifi beschikbaar. Helaas is het niet mogelijk om 3 jaar oude prijzen aan te bieden, met de huidige kosten. Wij wensen u een fijne tijd in Griekenland :)

Een prachtige camping, prachtige ligging, keurig sanitaire, aardige eigenaren. Restaurant viel ons tegen. Toegangsweg is al alles over gezegd. Prijs helemaal oké. 19,00 euro met ACSI kaart.

Camping Lefka Beach