Dit zijn de correcte coördinaten: 39.15901° N, 20.99825° E Te bereiken via de parkeerplaats van de bussen, dan langs het voetbalveld

FGS

Aangegeven locatie klopt niet (is de hoofdweg) en de juiste locatie is momenteel niet te bereiken. Ik sta nu noodgedwongen tussen de touringcars wat iets verder van het meer af ligt en iets dichter naar de hoofdweg. Vrij rumoerig daardoor. Goed voor één nacht (hoop ik).

• april 2023

Mooie, rustige locatie aan een meer. Goed wandelpad om het meer.

• april 2023

Mooie, rustige locatie aan een meer. Goed wandelpad om het meer.

parking