• oktober 2022

mooie plek, wel hobbelige ondergrond en oppassen dat je niet vastrijdt maar zeker goed te doen en erg fraai!!

• december 2019

Niets voor hondenbezitters of XXL WoMo

• oktober 2019

Prachtige plek direct aan zee, wat zanderige ondergrond maar goed te doen. Bijzonder mooi uitzicht met heerlijk water. Wij waren hier in oktober en alleen op zondag was er wat publiek verder heel erg rustig. Het dorp is na het seizoen totaal uitgestorven dn geen restaurant of winkel is open.

• oktober 2022

• december 2019