Je kunt er overnachten. Terwijl wij in Sarti waren, verbleven er verschillende mobiele telefoons, waaronder meerdere nachten. Wij vonden de rioolstank daar soms erg onaangenaam.

Heike19

camperplaats bestaat niet meer. Wel nog een grote gratis parking, met bussen. Geen idee of hier nog overnacht kan worden. Wij zijn verder gereden.

• juli 2021

We waren hier begin juli, geweldige plek, gratis cs, vriendelijk personeel. Gratis parasol en ligstoelen, wij raden een drankje aan. Na 2 dagen vertrokken we, maar we vonden de plaats bij hen niet leuk, dus gingen we nog 2 dagen terug.

• juli 2021

Sarti Stadion Parking