dat was de slechtste plaats. Goed parkeren en de bus nemen naar het centrum. Ik voelde me niet op mijn gemak om te overnachten. Vervolgens reed ik een paar km richting het vliegveld en verbleef op A&A Camper Park

EvaCH

inderdaad is het aanzien van deze camperplek zeker niet ideaal. beetje schuin liggen heeft ook wel voordelen. met bus 31 naar en van het centrum gereden. halte 200 meter van camperplek. heerlijk gegeten in restaurant op de hoek. Prima plek om de stad te bezoeken

• februari 2022

• februari 2022