Een kinderparadijs! mooie nette camping aan het strand. gezelligheid ontbreek voor ons: wij zijn al wat ouder! Eten goed te doen, we vergelijken misschien teveel met de vorige camping in Kato Gatzea: Hellas. Dat is voor ons “The Place to be” in Griekenland!

• juni 2021

Er was eens een mooie Griekse camping. In de loop der jaren is het een hotspot geworden voor Roemenen en Bulgaren, die hier hun eigen "regime" hebben. Sanitaire voorzieningen schieten er in jaren op. niet bijzonder goed verzorgd. zoals ik al zei: dat was ooit een prachtige plek

• juni 2019

• juni 2021