• december 2023

geweldige parkeerplaats Er zijn drie tavernes op loopafstand, onze aanbeveling is duidelijk de laatste, goede prijs-kwaliteitsverhouding Badschoenen noodzakelijk, stenige zeebodem

Der-Tom

voor een plek waar je naartoe kunt rijden en gratis kunt parkeren, is het fantastisch schoon water. prachtig uitzicht een klein juweeltje van een plaats. kan blijkbaar geen foto's uploaden. dicht bij de veerboot voor in- of uitstappen voor corfu of paxos. geniet ervan dat we dat deden

• december 2023

Beach