Alle lovende woorden kunnen wij alleen maar bevestigen. Daarnaast is het enorm leuk om je hier met het diner te laten verrassen en een perfecte camper-overnachting te hebben. Ook de route er naar toe is fantastisch.

Kijkeensdaar

Zeer mooie en rustige plek. De vrouw (Duitse nationaliteit) komt van de camperplaats heel voorzichtig. Geweldig restaurant voor een goede prijs. Chem toilet, grijs water, zoet water, het kan allemaal op deze plek. Interessante locatie nabij de grens van Albanië.

• april 2023

• april 2023