Uitstekende taverne en een idyllische campinglocatie. het uitzicht kan moeilijk nog mooier worden Het hele jaar geopend. De winterdeur is gesloten, maar het kamp is open. Bel ons alstublieft om binnen te komen. 0030-6970390644

vlietv3

Prachtige locatie aan een strandje met beperkte voorzieningen. Gastvrije eigenaren die ook ‘s avonds heerlijke maaltijden serveren.

ruudl

De voorzieningen zijn zeer beperkt, water en elektriciteit tegen €5 extra, maar 5 sterren voor de locatie, de zeer vriendelijke ontvangst en het heerlijke eten. En dat allemaal voor €10. Gemiddeld dan dus 4 sterren.

Camping Agriliá