Wat een geweldige plek. Restaurant met heerlijk eten met schitterend uitzicht op de zee. Zo moesten er meer camperplekken zijn.

• oktober 2022

Wat een mooi plekje. Het restaurant is al gesloten maar we mochten er gerust overnachten. Een plek om te onthouden.

• september 2021

een uitstekende overnachtings plek. geweldig strand met ligstoelen parasols en een mooie bar. ontvangst was heel vriendelijk. helaas hadden wij pech dat de keuken om 1800 dicht ging het was op 3 september al buiten het seizoen.

• oktober 2022

• september 2021