Mooie locatie om Delphi te bezoeken op de fiets. De camping is het hele jaar geopend, maar het restaurant is dicht aldus de eigenaar. in de info is aangegeven tot 14 oktober.

ingridwannep

Wat een toplocatie! Het uitzicht is adembenemend, zowel vanaf de onderste staanplaatsen als vanaf het restaurant als vanuit het zwembad. Douches warm water en sanitair schoon. Broodservice. Vriendelijk personeel. Overblijfselen van oud Delphi is aan te fietsen. Kortom: genoten van ons verblijf!

Camping Delphi