Ee.n prachtig lgelegen camping met uitzjcht op Itea en de zee. vriendelijke ontvangst. Het is pas maart. dus zwembad, restaurant en winkeltje nog niet open. we hadden het beste plekje, dus 3 dagen genoten. dorpje Chrisso op loopafstand. stadje Itea 9km.(e-bike)

Han&Michel

Nu (eind augustus) nog steeds (weer?) erg rustig. Misschien omdat de camping 4 km van Delphi af ligt. Maar met de bus is het maar 15 min. en kost €3,30 naar het museum. Prettige camping met mooi zwembad, nu met 35+ graden zeer welkom!

Chrissa Camping