• september 2021

Stille haven , maar doorgereden

• juli 2021

Wij vonden het een kale plek in een wat troosteloze omgeving. Veel bouwseltjes van Grieken aan de strandlijn. We zijn toch maar verder gereden.

• oktober 2019

Behalve wat honden die blaffen, hobby-vissers die de haven uitpruttelen en bezoekers die checken of er niets is veranderd, gebeurt hier helemaal niets. Best een rustige plek dus. Door de aangrenzende huisjes en de verlichting voelt het ook OK. Een goeie overnachtingsplek.

• september 2021

Stille haven , maar doorgereden