We verbleven vier nachten begin april. De plaatsen liggen op een mooi terrein achter de taverne met goede douches en toilet. De gastvrijheid van de eigenaren was absoluut uitstekend. We aten in het taverne-restaurant en genoten van een heerlijke maaltijd. Wat een super vier dagen.

Trevor1

Veel tuinbouw onder plastic in de regio. Wat dan als voordeel had dat Dhr. Dougas een hele krat aardbeien kwam langsbrengen. En dat terwijl het eten in de taverne ook al zo lekker en veel was. Goed fietsen met heel rustige wegen. Super ervaring.

• november 2023

Nogmaals de goede coordinaten maar dan zoals we gewend zijn: N 37.851064 E 021.114201

• november 2023

Hotel Dougas