Mooie, rustige ligging, helaas koude douche in de ochtend

ather

Helaas hadden we, als gevolg van een probleem met de constructies van de afgelopen week, een groot probleem met warm water en we proberen het zo snel mogelijk op te lossen. Ik hoop dat we de volgende keer, als je weer komt, aan je eisen kunnen voldoen .. Hartelijk dank

€ 10 per persoon per nacht is erg goed als ze niets anders meer vragen. In die prijs is alles inbegrepen. Schone toiletten, erg aardige mensen en een geweldige raftingtocht met hen! Dimitris & Litza wij wensen jullie het allerbeste. Stefanie & Michaël

fijne ontvangst behulpzaam en gasvrij

Mooie, rustige ligging, helaas koude douche in de ochtend