Een adembenemend uitzicht over de Vikos kloof maar de camperplaats is verboden 🚫 met een bord . langs de weg zijn nog wel plekjes om te overnachten . wel een aanrader om er te wandelen

• mei 2022

Volgens de eigenaar van een van de restaurants mag je er niet meer overnachten, politie bekeurt met 300 euro boete, jammer mooi plekkie. Aan het begin van het dorp mag je wel staan, links van de weg.

• maart 2022

Fijne plek met mooi uitzicht. Vuilnisbakken en een waterkraan beschikbaar. Ik heb mijn camperbus de hele dag hier laten staan terwijl ik de Vikoskloof liep.

• mei 2022

• maart 2022