Vikos, Ioannina, Ioannina, Griekenland

Parking Church of St. Tryphon

Locatie op einde van de weg van Arista naar Vikos - gebruik GPS-coordinaten - gelegen naast begraafplaats - wandelingen naar klooster en meer - centrum 100m

• 440 04, Vikos, Ioannina, Griekenland

Volgens de eigenaar van een van de restaurants mag je er niet meer overnachten, politie bekeurt met 300 euro boete, jammer mooi plekkie. Aan het begin van het dorp mag je wel staan, links van de weg.

• maart 2022

Fijne plek met mooi uitzicht. Vuilnisbakken en een waterkraan beschikbaar. Ik heb mijn camperbus de hele dag hier laten staan terwijl ik de Vikoskloof liep.

WomanOnTheRoad

We waren hier met onze 9 meter mobiel. Maar het hangt af van de tijd. Veel wandelaars komen in de loop van de ochtend, dan wordt het wat krap.

• maart 2022

• 440 04, Vikos, Ioannina, Griekenland