Corado2018

Leuk aan het strand/de zee en op loopafstand van boulevard en winkels. Maar ook direct naast een permanente kermis die tot middernacht vrij veel lawaai oplevert. ‘s Morgens vanaf uurtje of 6 komen auto’s met trailers hun bootjes lossen. Wij moesten € 8,- betalen voor 1 nacht.

• april 2023

Wij stonden hier een week en waren getuige van de Nationale zeilwedstrijden (Optimist kinderen onder de 13 jaar). Er is een kinderkermis die vaak rond 23.00 uur stopt.

• april 2023

• Navarinou 63