Uitstekende plek. Er is wat verkeer naar het klooster, maar dat houdt rond 21u op. Je hoort vogel kwetteren als je wakker wordt en hebt een prachtig uitzicht over het meer. Geen voorzieningen, maar verder wel gewoon platte plek.

Het is een redelijke plek, wij hebben hier overnacht, maar inderdaad tot laat in de avond verkeer langs de camper. De plek bij het klooster, ongeveer 1 km verder, is veel mooier, met een restaurant erbij. Wij zouden niet meer op deze plek gaan staan

• oktober 2021

• oktober 2021