Koutsounari Camping

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• mei 2022

Heb een prachtige parkeerplaats. Helaas zorgen ze niet voor het sanitair en zorgen ze al 1 week voor de wifi, maar het werkt niet. Waarschijnlijk moet alles nog beginnen.

• mei 2022

prima camping met goede voorzieningen. seizoen moet nog wel op gang komen. dus lekker rustig. bushalte recht voor de poort. voor €1,80 naar Lerapetra. let op: de laatste bus terug naar de camping vertrekt vanaf 14.15 uur vanaf het busstation.

• oktober 2021

Een prachtige plek! Sanitaire voorzieningen top! Vriendelijke en ongecompliceerde ontvangst! Prijs-prestatie: Top! Wij adviseren!! We komen graag terug!

• oktober 2021

Over ons

About us image
Wij heten je van harte welkom op camping Koutsounari. Onze camping heeft alles om je een fijne, onvergetelijk vakantie te bezorgen. Omringd door groen en recht aan de kristalheldere blauwe zee. In het hart van mijn terrein bevindt zich het prachtige restaurant Pool-Bar Koralli, een smeltkroes van de Griekse en Kretenzische traditionele keuken. Geniet van de smaakexplosies van de lokale gerechten terwijl je uitkijkt over de uitgestrektheid van de Middellandse Zee. Aan de rand van het zwembad kun je ontspannen met een kopje koffie of een verfrissend drankje. Het is de perfecte plek om de hitte van de dag te verdrijven, om jezelf onder te dompelen in een boek of om gewoon te genieten van de rust om je heen.

Koutsounari Camping