Een fantastische gedoogplek direct aan zee met mooi strand. In het winterseizoen wat overwinteraars die zich hebben geïnstalleerd, maar plaatsen genoeg voor passanten. Alle voorzieningen aanwezig, incl. stranddouches. Vrije WiFi, we stonden hier in maart 3 dagen zonder kosten.

vandenheuvel.h

Goede plaats aan de taverne, wij hadden de pork souvlaki genomen maar dit waren de minst lekkere dat we al gegeten hebben in Griekenland. Rustige nacht gehad en toilet mogen ledigen in de voorziene afvoer.

Tiele

Zeer leuke plek om te verblijven. Taverne-eigenaar liet ons hier staan. Het uitzicht op zee van de restaurantgasten mag niet worden afgedekt. De politie controleert kampeergedrag, er mogen geen tafels worden gedekt. Water en douches aanwezig.

Parking Beach