• november 2023

Wij waren er twee keer in de zomer. Uitstekende accommodatie, zeer schoon. Wij waren zeer tevreden en kunnen het van harte aanbevelen

cookiestravel

Fijne camping, uitstekend sanitair, goede wifi. wandeling over het strand naar het zuiden: plaats Nea Potidea, 45 minuten, net voorbij hotel pommegranate trap naar boven , daarna over zandpad en langs het kanaal. In de hoofdstraat hebben we heerlijke gyros gegeten bij Tolo grill.

gert-en-marja

Fijn dat de camping nog open is tot 20 Oktober.En dank voor de gastvrijheid.Komen graag nog een keer terug.

• november 2023

Camping Ouzouni Beach