parkeerterrein Agios Andreas Leuk vissersdorpje. Bij de haven gaan staan, vanwaar je rechts zo het strand oploopt. Links is een kleine boulevard. De oude camping is verboden terrein. In het haventje liggen vissersbootjes. Op het parkeerterrein kan je prima staan Rustige plek.

koolsjes

prima plekje voor een overnachting, alleen mag je tegenwoordig niet meer op het terrein van de oude camping komen met een voertuig.

• april 2023

we verbleven de nacht hier aan de haven, weg van de oude camping en dicht bij de kraan. De politie kwam langs en we vroegen of het oké was om daar te slapen en ze zeiden geen probleem. Er zijn genoeg restaurants om te eten en een leuke bakker op de hoek. We hebben een fijne rustige nacht gehad

• april 2023

• Agios Andreas, Griekenland