Goede camping met aardige eigenaren.

• november 2023

Het perfecte voorbeeld van een vijfsterrencamping. Ik had het geluk een plekje op 10 meter van de zee te krijgen, wat nog een ster zou moeten opleveren. Het dorp op loopafstand.

• november 2023

Fijne camping, locatie dichtbij het strand, ruime plekken, prima sanitair zeker in vergelijking met Griekse collega’s en brandschoon. Dorpje stelt niet veel voor. Tolon kun je lopen voor Nauplion en de archeologische sites heb je (gemotoriseerd) vervoer nodig. Wij betaalden 24 euro incl stroom.

TheovH

Goede camping met aardige eigenaren.

Camping New Triton