• juli 2021

Fantastisch mooi voor zelfvoorzienend kamperen, heerlijk strand. Toegang kan een uitdaging zijn.

• september 2020

Het strand is te klein, sta je hier met 4 campers dan heeft de lokale bevolking geen plaats meer. Om deze reden denken wij dat er een kampeerverbod is gekomen. Toen we kwamen stond er al een stacaravan. We bleven bij de kapel en reden de volgende dag

• januari 2020

Zeer eenvoudige plaats. Moeilijke toegang. Als u rust zoekt, is dit de plek voor u. Geen infrastructuur

• juli 2021

• september 2020